Saturday, March 23, 2013

Sesi Hawa KDN Bersama Mary Kay

Sesi hawa dengan kawan-kawan di pejabat, belajar facial dan make up menggunakan produk Mary Kay. Teruja sebab semua berseri-seri lepas habis sesi. Terima kasih pada Zai dan Nora dari Mary Kay yang sudi datang dari Melaka ke Putrajaya, jauh tu. Tapi berbaloi sebab semua happy especially dapat cuba sendiri produk baru yang tak ada kat kedai. Consultation free and datang bawa badan je.
 
 
 
Mula-mula beauty consultant analyse kulit then baru rekomen jenis produk. Daripada pencuci, toner, mask sampai skin freshner semua ada untuk kategori khas: kering, normal, berminyak. Yang ni Zai rekomenkan saya skincare normal. Selesa dan rasa bersih kulit, takde rasa pijar2 or kering. Maybe sebab produk dia sangat gentle dari buah-buahan. Plaing best produk Mary Kay buat ujian pada volunteers, bukan rabit. Facial cloth dia memang tarik habis sume minyak2 and makeup.
 
Gambar ni tengah pakai facial mask.  Nak cuba kena sebelah muka je supaya dapat tengok perbezaan immediately. Memang muka sebelah je gebu (ehhem..).
 
Lip mask pun pakai sebelah. Dah umur camni memang sangat2 la kering bibir, duk dalam aircon pastu pakai lipstick hari2. Tapi lepas pakai lip mask dengan lip balm ada perubahan sikit, bibir tak rasa kering sangat and nampak lembap. Terus beli lip mask dengan lip balm Mary Kay, kena pakai 2-3 kali seminggu.  
 
 
Dapat present dari Zai sebab jadi hos, best... Ni lah Zai Mary Kay dari Melaka. Siapa sangka muda-muda dah jadi Sales Director, rezeki bertambah2 alhamdulillah. Chaiyok!! 
 

No comments:

Post a Comment